JAG BLIR BÄTTRE MED TIDEN, OM DU HAR TÅLAMOD MED MIG.

Jag kom hem för en stund sen vi hade orientering så jag och Linnea gick tillsammans .
Sen så gick vi fel och det började spö regna , och då hade vi vart borta i
en halv timme , sen så gick vi vilsa och då hade det gått en timme eller
så jag jag hade lera i hela röven och min bh , trosa , shortsen , tröjan va blöt
och min mobil va helt cpee , sen efer typ 1 och en halv timme kom vi ut från den
där jävla skogen så då gick vi till Kalle sen när vi gick tillbaks till skolan så var
det en jätte brand bake ner till marken så jag va tvngen och sätta mig mitt
i leran , så mina skor osv ärförstört tack för en underbar dag i skolan !
Nu ska jag klä på mig och fixa håret osv , och jag ska skaffa en egen blogg !
// N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0