you got me smile -

inte boggat på ett tag och speciellt inte Jennifer , aja hon gick för en kvart sen eller
något sånt . vi vaknade ungefär vid 11 eller så sen låg vi i sängen och åt chips
sen typ låg jag på jennifers då hon fiser på min mutta
jag bara USSH , så låg vi i sängen och as gava i ungefär en kvart .
Och i går kväll va vi med Mohamed och Deler sen drog vi ungefär vid 11 halv 12
något sånt tror jag sen såg jag och Jennifer på film och chips sen så
somna vi sen vakna jag och typ fråga om vi skulle gå och lägga oss hehe .
Iallafall har haft en jätte mysig dag med Jennifer , men hinner inte sakna henne
så mycket eftersom hon kommer snart igen , så ska
vi fixa oss och dra oss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0