when i see your face -

har suttit och tittat på film med jennifer , sen gick hon hem så då passade jag på att äta osv och tog på mig lite myskläder ;) efter skolan träggade vi mattias sen skulle han hem så kom stefan så var vi på väg hem till mig sen fick jennifer och jag rycket att springa till ica och köpa godis :D Men nu ska jag vänta tills jennifer kommer vet inte riktigt vad vi ska hitta på men vi hittar väl på något kanske blir att mysa ner i soffan och se film vi får se hur det blir och "veckans blogg" väljer vi på fredag eller söndag vi får se hur det blir kanske slänger in ett inlägg innan jag ska "hoppa i säng" för ska börja göra minst 2 inlägg om dagen om inte fler! sen ska ju jennifer slänga in lite inlägg så det blir väl ett par om dagen och vi ska börja med att lägga in minst en bild i varje inlägg
Nu mot duschen beebbbiiissar!
//N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0